2011. november 30., szerda

AVON 8 db-os szájsmink-csomag+AJÁNDÉK!!! NMÁ!!! - Jelenlegi ára: 500 Ft

Eladó a képeken látható szájsmink-csomag!
Magamnak rendeltem őket, de végül is nem álltak jól a színek.
A csomag tartalma:
ANEW Beauty ránctalanító szájfény SPF 15 - Natural Glisten (3, 5 g, egyszer sem használtam, csak  kipróbáltam a színét) (értéke: 2000 Ft)
Glazewear szájfény - átlátszó (alig használt)
Glazewear szájfény - Darling Pink (5 ml, kétszer használtam)
Glazewear szájfény - Tickled Pink (5 ml, kb. félig van)
Glazewear Extreme Gloss mini szájfény - Sand (csak egyszer használtam)
Glazewear Extreme Gloss mini szájfény - Pale Pink (alig használt)
Glazewear Extreme Gloss mini szájfény - Blossom (alig használt)
Glimmerstick szájkontúrceruza - Mystery Mauve (csak kipróbáltam) (értéke: 1250 Ft)
A csomaghoz AJÁNDÉKBA adok 1 db Avon Colour márkájú csillámló színes púdert.



Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2011-11-30 10:28
. AVON 8 db-os szájsmink-csomag+AJÁNDÉK!!! NMÁ!!! - Jelenlegi ára: 500 Ft